کد مطلب: 140268
هزينه‌هاي هنگفت براي استقبال با شکوه از رئيس جمهور در کرمانشاه/
از خريد پرچم توسط هلال احمر تا رستوران هاي آماده پذيرايي از روستاييان/ پرچم، کلاه و بادکنک بنفش سهم بي‌پول‌ترين استان کشور از سفر رئيس جمهوري
تاریخ انتشار : 1395/04/27 09:32:38
نمایش : 1060
بيست و نهمين سفر استاني حسن روحاني رئيس جمهوري کشورمان، در حالي صبح فردا(27 تيرماه) به کرمانشاه انجام خواهد شد که براساس اسناد موجود، بسياري از دستگاه‌ها و نهادهاي اين استان در تلاش هستند تا اقدامات لازم را براي پررنگ نشان دادن اين مراسم انجام دهند.












 

 به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بيست و نهمين سفر استاني حسن روحاني رئيس جمهوري کشورمان، در حالي صبح فردا(27 تيرماه) به کرمانشاه انجام خواهد شد که براساس اسناد موجود، بسياري از دستگاه‌ها و نهادهاي اين استان در تلاش هستند تا اقدامات لازم را براي پررنگ نشان دادن اين مراسم انجام دهند.

يکي از دهياران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانا مدعي شده است که از طرف تعداد زيادي از مردم روستاهاي اطراف کرمانشاه صبح فردا به محل سخنراني رئيس جمهور منتقل مي‌شوند که با يک حساب سرانگشتي مي‌توان ميزان آن‌ها را 10هزار نفر تخمين زد.

اين دهيار افزود: همچنين رستوران‌هايي در سطح استان براي ارائه خدمات به مردم روستا‌‌ها آماده شده‌اند و اين قول به روستاييان داده شده است که وعده ناهار را در يکي از رستوران استان کرمانشاه صرف کنند، اما براي جلوگيري از حضور خبرنگاران و فيلم‌برداران اسامي رستوران‌ها هنوز به دهياران اعلام نشده است.

از طرف ديگر بنرهايي در سطح استان کرمانشاه با بنرهاي تبليغاتي از طرف ستاد انتخاباتي دکتر روحاني نصب شده است که شائبه‌ي انتخاباتي بودن سفر روحاني به کرمانشاه را افزايش مي‌دهد.

سفر روحاني به کرمانشاه در شرايطي انجام مي‌شود که مجمع نمايندگان اين استان در نامه‌اي خطاب به حسن روحاني نوشتند که در صورت عدم پذيرش خواسته مردم کرمانشاه نسبت به تصويب طرح منطقه آزاد قصرشيرين و اورامانات، وي را در اين سفر همراهي نخواهند کرد.

در نامه نمايندگان استان کرمانشاه به روحاني آمده است: نظر به اينکه حسب اطلاع تصويب منطقه آزاد قصرشيرين و منطقه ويژه اقتصادي اورامانات و تکميل راه آهن غرب کشور در جلسه هيئت محترم دولت مورد تاييد قرار نگرفته است.

تحقق اين امر جزو مطالبات عمومي مردم کرمانشاه مي باشد.

لذا اعلام مي داريم در صورت عدم پذيرش خواسته هاي فوق الذکر امکان حضور مجمع نمايندگان استان در همراهي با حضرتعالي ميسر نيست.

١- حسن سليماني

۲-عبدالرضا مصري

۳- فرهاد تجري

۴- حشمت الله فلاحت پيشه

۵- شهاب نادري

۶- سيد قاسم جاسمي

۷- احمد صفري

۸- سيد جواد حسيني کيا

 

 

 

اما در شرايطي که استان کرمانشاه در رتبه‌ي اول بيکاري در کشور را در اختيار دارد و با معضلات و مشکلات اساسي نيز روبه‌روست شهرداري مشاور شهردار و مدير روابط عمومي و امور بين‌المللي شهرداري، طي نامه‌اي از شهردار کرمانشاه مي‌خواهد تا سقف خريد کلاه، پرچم و بادکنک را از 10هزار عدد به 20هزار عدد افزايش دهد.

 

 

در همين راستا نماينده کميته تبليغات سفرهاي استاني رئيس جمهور در جلسه‌اي که در فرمانداري کرمانشاه برگزار شده است، مي‌گويد: امشب تا صبح بايد بيش از 50 درصد شهر زير پوشش تبليغات برود... چاپخانه ها بايد با تمام ظرفيت کار کنند.

 

پرچم و گلاب و ... براي داخل استاديوم را هلال احمر خريداري کرده است که با آنها هم جلسه خواهيم داشت.

 

همه ادارات بايد با طرحي که ما ميدهيم بنرهايشان را بزنند و لگوي هيچ روابط عمومي اداره اي نبايد درج شود... بايد تمام بنرها با لگوي ستاد مردمي باشد!

 

چون تمام اين تبليغات از پول بيت المال است!! بايد گشت هاي منظم براي جلوگيري از پارگي بنرها به کار گرفته شوند.

 

بنرهايي هم براي نصب روي اتوبوسها و تاکسي ها در نظر گرفته شده بايد با همکاري اتوبوسراني و تاکسيراني نصب شود.

 

دقت کنيد ما حرکت خودجوش نداريم همه چيز بايد با هماهنگي و کنترل ما انجام شود به هر حال کار ما با دولت احمدي نژاد فرق مي کند!!

 

همچنين در پيامکي نيز از مديران مدارس خواسته شده است که براي تحويل ملزومات استقبال از روحاني، به واحد فرهنگي هنري اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

 

بي‌پول‌ترين استان کشور، در شرايطي براي پذيرايي از رئيس جمهور زير بار هزينه‌هاي هنگفت کمر خم مي‌کند که مجمع نمايندگان آن، روحاني را به دليل برآورده نشدن درخواست‌هاي مردم استان، در سفر استاني همراهي نمي‌کنند.

آنچه از شواهد بر‌مي‌آيد حکايت از آن دارد که روحاني در فاصله کمتر از يک‌سال تا انتخابات رياست جمهوري، سعي دارد تا با استفاده از امکانات دولتي و سفرهاي استاني يک کارناوال تبليغاتي راه‌اندازي کند و اين مسئله‌اي است که نه تنها در سفر رئيس جمهوري به کرمانشاه، بلکه زين پس در تمامي سفرهاي استاني روحاني شاهد آن خواهيم بود.

انتهاي پيام/نج

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg